tirsdag den 2. september 2014

Kaihogyo

Så er Kosei og Junshin netop sat ud på årets 'store' kaihogyo, godt 30 km kommer de til at gå, og det ser ud til, at de får perfekt vejr til turen!



Jeg sidder tilbage på DharmaCentret, og får en hverdagsbelæring om begær, og om begærets lidelsesskabende potentiale. Hold nu op, hvor ville jeg gerne have været med på turen!! - og hold nu op, hvor er jeg træt af, at gyo slet ikke blev som jeg havde planlagt. Men det gør den ikke, for jeg er nyopereret, og kan ikke deltage på hverken den måde, eller i det omfang, som jeg ellers havde set frem til. Vi har måttet ændre på hele skemaet, og det har blandt andet betydet at vi har opgivet vores maratonmeditation i weekenden.

Gyo har vi dog stadig, og vi håber alle på, at nogen af jer har lyst til at komme og meditere med os i ugens løb, enten om morgenen mellem 7.00 og 8.45, eller om aftenen mellem 20 og 21!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar